søndag 19. april 2009

Stille

Jeg har ikke hatt særlig mye å blogge om i det siste.
Det går for det meste i mye skole, trening og jobb.Bare 1 uke til siste eksamen før jeg er fitnessinstruktør. Eksamen i personlig trener. Fikk forresten A på eksamen i treningslære :D Hadde bestemt meg for en A der, og sånn ble det også gitt.
Neste eksamen er uten karakter. Har troen på at jeg skal stå på den, selv om jeg ikke har lest alt for mye på pensum, bare veldig mye rundt ;)



Treningen går strålende (endelig). Tok en lett dobbel på 125 kg i knebøy i dag (med utstyr, ja). Forrige program var det faktisk den tyngste vekten jeg var på. Så det lover jo godt å ha den så tidlig i programmet.
Nå gjelder det å få fart på benken med skjorte. Uten skjorte går bare bra, tror jeg ligger an til ny pers der. Mens med skjorte er verre. Må bare trene og terpe på det for å få den til.
Markløft er et kapittel for seg selv. Lurer nesten på om jeg bør gå over til å løfte sumo?! Skal i alle fall holde meg til tradisjonell stil fram til NM, så får vi se :)

3 kommentarer:

Vivi sa...

Fint å høre oppdateringer ang treninga. Synes det virker smart av deg å holde stilen fram til NM. Har sett eksempler på folk som skifter teknikk under oppkjøringa fordi noen andre mener at de vet best hva som funker for andre, utifra egne erfaringer. *lett oppgitt* Man henter fint lite på å bytte stil et par måneder før konkurranse.

Gratulerer også med A på eksamen. :)

Anonym sa...

Sånn er det. Bestemmer man seg for noe, får man det til. F.eks. A, som du gjorde. Flott!

Stå på videre,

mvh Per Rommetveit
(redaktør på kraftsport.no)

Beate sa...

Vivi: Du har nok helt rett i at det er fornuftig å holde stilen fram til NM. Endelig begynner det å løsne litt i markløft, så det er jeg fornøyd med :D Blir mange ganger så mye fokus på knebøy at jeg glemmer marken. Samtidig som jeg prøver å fokusere mye på benkpress, siden jeg er skammelig svak der :D

Og takk, forresten.

Per: Takk for det :D Går som oftest bra når man bestemmer seg for noe, ja.