onsdag 7. oktober 2009

Lite blogging

Jeg har ikke særlig mye tid til å blogge for tiden, derfor er det helt stille fra min side.
Det går i jobb, trening, skole, soving og spising. For min del er det egentlig akkurat det jeg nå :) Jobben er spennende og utfordrene, så det tar litt ekstra tid nå i begynnelsen å sette seg inn i alt.

For å svare ang Himalayasalt. Det får man kjøpt blant annet på super-nature.no
Det er et salt hvor man får alt av de gode næringsstoffene man bør få fra salt. På toppen av alt smaker det bedre enn noe annet salt jeg har prøvd. Man trenger bare en brøkdel av det på maten, i forhold til annet salt.
Anbefales :) Og det trenger heller ikke være så dyrt. Super-nature er bare en av mange leverandører av dette.

2 kommentarer:

Hilde sa...

Takk for svar! :) Kos deg med jobbing, løfting, spising og soving ;)

Pinglo sa...

Av og til er det andre ting som er viktigere enn logginger og skriblerier på det store internettet.

Lykke til med jobbingen!