lørdag 20. september 2008

Hverdagen

Store deler av dagen min går med til mat. Planlegge retter, kjøpe inn mat og så klart å spise mat.
Akkurat nå er jeg på diett. Skal ned 4-5 kg til før jeg sier meg fornøyd. Da er det ekstra viktig at man gjør maten litt spennende i alle fall ;) Jeg er ikke alltid like flink til det da. Men prøver i alle fall.

Her er noen av mine retter:

Tomat og urtemarinert kyllingfilet med potet og salat

Pangasius-filet (Vietnamesisk fisk) med ris og hjemmelagd urtesaus

Hjemmelagd minestronesuppe. Italiensk mat <3>
Ellers bruker jeg mye tid på skolen. Jeg går sisteåret på bachelor i organisasjon og ledelse. Så utdanner jeg meg samtidig til fitnessinstruktør. Det er et knallmorsomt studiet. Akkurat midt i blinken for meg. Anatomien og fysiologien er favorittfaget :)

Viktig å øve seg på å tegne kretsløpene.


Så er det jo ganske hyggelig å få besøk av små ørkenrotter når man gjør skolearbeid :)


Resten av dagene går med til trening, samboer og dyrene våre :)




Ingen kommentarer: