onsdag 8. oktober 2008

Diett

Egentlig synes jeg det er veldig ok å være på diett. For min del trenger jeg bare å hjernevaske meg selv til å ikke spise noe tull og for mange kalorier. Det går seg til etter hvert :D

Målet mitt er egentlig å finne tilbake "gamlevekten" min. Den pleide å ligge på 56-57. Tror jeg satser på å havne på 57-58. Har vel fått litt muskler på disse to årene jeg har trent?

Har laget noen sammenligningsbilder, for det er jo først da man ser litt framgang.














Det er jo litt motiverende å se framgang, og da orker man å fortsette litt til ;)

2 kommentarer:

Kjartan sa...

Den bildeserien der er magisk. Når vi får tid en vakker dag til å lage treningsheftet vårt skal de bildene være med for å illustrere hva man kan oppnå. Utrolig hva du har fått til ved å gjøre tingene old school!

Kjempebra.

Beate sa...

Ja det treningsheftet tror jeg bare vi skal starte på med en gang :D
Tar liksom litt tid å komme i gang. hehe.