torsdag 13. november 2008

Gleder meg..

Til å trene enda mer. Det er så flott når treningene er så gøy som nå for tiden. Har bare lyst å trene dagen lang.
Men nå har det seg jo sånn at det ikke alltid er like smart. Dessuten må jeg jo bruke litt tid på
skolen ;)









Nå for tiden pugger jeg muskler - hvor de springer ut og hvor de festes + hva de brukes til.
Så pugger jeg bevegelseslære. Newtons lover, resultant, vektstangprinsippet osv.
Vanskelig :/
Men fysiologien er bare morsom.
På samme tid må jeg også lese på psykologi, og den er ganske vanskelig. Tusen begreper og modeller man skal huske. Ugh.
Men jeg gleder meg veldig til jeg er ferdig med eksamen. Og den beste følelsen er når man vet at man har gjort sitt beste :)



















Ellers gleder jeg meg til jul. Denne jula blir kanskje litt rar, siden jeg ikke skal feire hjemme som jeg har gjort i 24 år. Vi skal til Svolvær i år, men det har jeg god tro på kommer til å bli veldig koselig.

Jeg gleder meg også til å spise masse godt i jula ;)

Ingen kommentarer: