fredag 7. november 2008

Fine ting :)

Jeg er så heldig at jeg har mange fine ting i livet mitt (Ting blir kanskje litt feil, siden det er snakk om personer og dyr ;)..). Så her kommer en oppsummering på noe jeg er ekstra glad i ;)

Petra :) Her ligner hun litt på den der i Istid som alltid løper etter den nøtta.



Hun er det nyeste medlemmet i familien vår. Vi fant henne i dyrebutikken hvor hun bodde helt alene. Da var jo ikke valget vanskelig, vi måtte jo ta henne med hjem. Det har vi ikke angra på i det hele tatt. Dessverre kan hun ikke være i lag med våre to andre ørkenrotter siden de blir sjalu og har lyst å ta livet av hverandre da :( Men vi skal finne henne en venn eller kjæreste etter hvert.

Her er to små sjarmgutter ;)
Vi har faktisk fått dem til å bli utrolig tam. Jeg hadde aldri trodd de skulle bli så rolige. Her om dagen satt den minste (Han til venstre) på fanget mitt og vasket seg. Jeg begynte å styrke litt på han, da gjespa han og øynene seg mer og mer igjen. Han fant ut at han skulle sitte der å sov. Man smelter bare helt av de her!


Min kjære!
Han er den koseligste samboeren man kan tenke seg til. Den fineste kjæresten, den beste vennen, den tøffeste treningspartneren og den aller aller flotteste gutten i hele verden! :D
Suss til deg :)*(:

Fine fine katta mi Marius :)

Bedre kar enn dette skal man lete lenge etter. Han er blitt gammel, hele 13 år. Men det er jo ingen alder for ei katt, så jeg håper på mange flere fine år sammen med den lille krølltoppen min =) Da jeg bodde hjemme pleide han å sove på hodeputen min hver natt. Så våknet han en gang om natta for å male, bite meg i nesa og bare være god. Fineste pusen i verden! :D

Ingen kommentarer: