tirsdag 11. november 2008

Trening!!

I går hadde jeg min første utstyrstrening.
Det var gøøøy!!!!! :D

Blodutredelse på nakke etter løftinga. Har samme greier hele ansiktet også. Haha.




Trente først benkpress med skjorte. Løftet 52,5 - 55 - 60 - 65 - 67,5. Utrolig gøy at skjorta funka såpass bra. Hadde trodd det skulle bli mye vanskeligere ;)

Så var det tid for markløft. Der trente jeg med knebøydrakt, men det var ikke noe stress.
Litt vanskeligere å få teknikken her med drakt, kjente jeg. Men skal si meg fornøyd med første gangs løfting.
Det ble 105 - 110 - 120 - 130 - 135. Grepet ville glippe på de to siste, så fikk ikke strukket hoften helt ut der nei.
Men åh så gøy dette var! Det gå virkelig mersmak, og nå gleder jeg meg som en unge til å trene videre.

Draktene var ikke så vonde som jeg hadde trodd (til tross for merkene), men nå var de også litt store da. Så må sy dem litt inn for å fe dem til å sitte bedre.

Styrkeløft er ARTIG! ;) Hvorfor trener ikke flere styrkeløft? :S

Ingen kommentarer: