torsdag 11. desember 2008

Juleferie

I morgen har jeg min siste eksamen. Åh som jeg gleder meg til å bli ferdig. Det har vært ei lang uke.
Eksamen i anatomi, fysiologi og bevegelseslære på mandag, fitness-samling på tirsdag og onsdag + 2 dager jobb - og så eksamen i gjen i morgen. Men da blir det ekstra godt med fri!!! Man føler virkelig man har fortjent det.
Jeg gleder meg til jul :)



Ellers ble jeg tante i går, til en liten (eller ganske stor) gutt.
Han kom to uker på overtid. Koselig kar :)

3 kommentarer:

Synnøve sa...

Ååå.. så koselig å bli tante! :D

Vivi sa...

Gratulerer med ny tante-status. Hvordan gikk eksamen?

Beate sa...

Synnøve: Det var koselig :)

Vivi: Takk takk :) Eksamen gikk veldig greit. Om karakteren blir noe å skryte av da, vet jeg ikke. Men jeg er fornøyd med tanke på alt jeg har hatt å lest i år :)