onsdag 31. desember 2008

Godt nyttår :)

Jeg avslutter året med litt bilder fra ditt og datt :)

En liten søt krabat som akkurat har begynt å få pels :)












Trenger vel egentlig ikke å kommentere dette nærmere (Pepperkake!)












Søtinger!! Sjekk barten. Det er kanskje det fineste de har.












Vi liker markløft




































Åsså er vi litt forfengelig også












Ellers bruker vi mye tid på dette













Jeg håper alle får ei fin feiring i dag, og et flott nytt år :)

5 kommentarer:

Vivi sa...

Håh! Det nest nederste bildet var rått. Du har tidenes x-form. Siden jeg vet du kommer til å prøve å ro bort dette komplimentet, skal jeg ro meg ut til rottene.

De er så søte, både store og små :D Har alle småtassene begynt å få pels nå?

Godt nyttår (igjen...? Husker ikke om jeg allerede har ønsket deg det)

Hils til herren fra oss begge.

Beate sa...

Aw.. Takk :)
Kan jo si at jeg er mye mer fornøyd med fysikken min nå når jeg har begynt å trene styrkeløft. Musklene har virkelig vokst da, altså. Og det er jo litt gøy :D

Joda, nå har alle babyrottene begynt å få pels. Det ser til og med ut til at vi får en grå/svart. Det hadde jo vært morsomt for de er skjønne da.
De gjør mye rart da.. I dag fant jeg den ene babyen sammen med Todd i en svær hau papir :P Han passer i alle fall godt på dem. hehe.

Godt nyttår til deg og Ben, skal hilse videre til fisken :)

Kjartan sa...

Du ser jo fantastisk ut. Og hver gang du kommer med nye bilder har du på mystisk vis klart å toppe formen ytterligere. Du er flink!

Hva er det med at bilder fra gym/trening blir utrolig kule med en gang de overføres til svart/hvitt farger? får utrolig lyst til å trene når jeg assosierer trening med en mørk støvete kjeller, der vektene klirrer i hverandre og det ikke er en eneste gynekologstol å se :)

Beate sa...

Hehe. Jeg synes jo egentlig ikke jeg topper formen noe særlig ;) Men kanskje det å ikke bry seg om kroppens utvikling har gjort godt? Nå er det kun styrken jeg bryr meg om.

Og sort/hvitt treningsbilder må være noe av det tøffeste som er :D
Hehe. Kom å tren hos oss en gang. Der er ikke en eneste gynekologstol :P

Kjartan sa...

I mine øyne topper du alltid formen!

Jeg har som mål å reise på pilgrimsferd til dette gymmet deres :)

Forleden dag var det faktisk kø på gynekologstolene hos oss! no shit!!