lørdag 6. desember 2008

Matprat

Litt av det jeg har spist denne uka.
Har faktisk vært flink å lage skikkelig mat. Endelig er matlysten tilbake :D

Grovt brød med brunost og lammerull + kakao (Jul snart :P)




Kylligwok



Grov baguette med grillet kylling, salat, majones og karri



Klementiner, pepperkaker og romkuler



Kyllingfilet, stekte potetbåter, broccoli, mais, agurk, cashewnøtter. Nam!! (Klarte faktisk å spise opp alt!)


Laks, ris, kesam og broccoli



Kyllingfilet på tilbud på Rema. 1kg for 50kr, siden den gikk ut på dato to dager senere

5 kommentarer:

Synnøve sa...

Wow! Kreativ i matveien du;)
Masse god og næringsrik mat..jeg ble sulten:D

Beate sa...

Hehe. Ja man må prøve å være litt kreativ :)
Synes å huske at du var veldig kreativ i matveien selv? :D

Synnøve sa...

hehe.. har jo spist mye rart.., men er blitt dårligere på å lage i stand de lekreste retter som dette da;) Har blitt litt avhengig av det nye take-away stedet PIT stop.. masse god mat der!

Kjartan sa...

Mat mat mat :) styrkeløftere må ha masse bensin vet jeg!

Beate sa...

Synnøve: Pit stop har jeg troa på. Vi har det jo ikke her oppe, så en dag skal jeg til Oslo får å handle der!! :D

Kjartan: Jeg har også hørt rykter om det :P