torsdag 1. januar 2009

Nyttårsforsett

Egentlig liker jeg ikke å lage nyttårsforsetter. De er ofte meningsløse og noe man bare slenger i lufta siden "alle andre" gjør det.
Men i fjor klarte jeg i alle fall å holde et av de jeg faktisk husker. Det var å få B på begge eksamene mine, og det gikk jo lett :D
Så da prøver jeg meg på noen enkle forsetter i år også.

- Bli flinkere til å ikke stresse
- Få meg ny jobb
- Være like flink det siste halvåret på skolen som jeg har vært tidligere
- Være med på NM i styrkeløft
- Bli mer kreativ

Som oftest dukker det opp flere utover året også :)

Håper alle hadde en fin feiring i går.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ikke dumme nyttårsforsett det :) Blir spennende å følge deg fremover mot NM

Beate sa...

Gleder meg til å eeendelig få vært med på et stevne.
Håper det gir mersmak ;)

Kjartan sa...

Fine forsetter!! hva legger du i "å bli mer kreativ?" :)

Beate sa...

Rett og slett å bli mer kreativ.
Mtp skole - siden jeg skal skrive en bacheloroppgave strak.
Jobb - Man blir fort mer attraktiv for en jobb om man kan vise at man er kreativ.
Hjemme - Oppussing, interiør osv :)

Kjartan sa...

Oki! da skal jeg også bli mer kreativ!!!

Jeg tenkte at jeg skulle dra en Ross Geller og forsøke å gjøre 1 ny ting hver dag. Kanskje jeg skulle sette kreativiteten min på prøve, og i trening, og prøve på det fra februar av eller noe. Hmmmm :)