tirsdag 26. mai 2009

Kokosolje + havsalt = bodyscrub

Bland kokosoljen med en del havsalt, så blir det en supergod bodyscrub. Den gjør huden myk og god samtidig som den lukter nydelig.
Sånn ellers skjer det lite. Eller mye. Alt etter som.
I går fikk jeg beskjed om at jeg stod på siste eksamen i fitnessinstruktør. Det var bestått/ikke bestått. Jeg hater de eksamenene. Men det gikk jo som jeg trodde :D
Det vil si at nå er jeg ferdig med en utdannelse. Siste eksamen har jeg 15. juni, og da er jeg forhåpentligvis ferdig med bachelor i organisasjon og ledelse. Blir godt å være ferdig på skolen.

11 dager til NM. Håper formen blir enda bedre om de 11 dagene!! Jeg gleder meg i alle fall masse.

2 kommentarer:

Silje sa...

Gratulerer så mye med endt fintessinstruktør-utdannelse!! :-) Og lykke til om 11 dager, det kommer nok til å gå fint ;)

Beate sa...

Tusen takk, Silje! :D
Godt å være ferdig med en del av utdannelsen, i alle fall.