mandag 11. mai 2009

Siste markløftsøkt med utstyr ble unnagjort på lørdag. Var litt nervøs for hvordan det skulle gå, siden jeg har hatt litt krise med teknikken i markløft. Lette veker er tunge, tunge vekter er lette. Ganske hyggelig den siste biten, da :)
Endte opp med en dobbel på 145kg med drakt. Det er ny pers på rep, og stevnepres er 147,5. Håper jo på å klare over den på NM!

I morgen står benkpress med skjorte for tur. Jeg må prøve den gamle skjorta mi i morgen, for å sjekke om løftene går bedre med den. Egentlig er den for stor, men må finne ut på hvilken skjorte jeg henter mest kg. Siden benken er min dårligste siden trenger jeg all hjelp jeg kan få der :S

Dagens anbefalinger:

- Bio stabilizer -> stabiliserer blodsukkeret. Inneholder div. greens. Denne skal være fantastik for de som har diabetes type 2.



Aleo Vera konsentrat:

- Muligens markedets beste Aleo Vera. Denne lille flasken tilsvarer 5 liter aloe verajus. En helbredende plante som har blitt brukt til å hele sår. Den skal også være en god støtte for immunforsvaret.


Aleo vera og Stabilizer kan du kjøpe her: http://www.super-nature.no/
Der finner man veldig mange fine produkter. Pure Planet er ganske dyre produkter, men det er faktisk verdt pengene. David Sandoval, som er grunnleggeren av pure planet, er veldig nøye på kvalitet - og at den såkalte rå maten blir tilberedt på rett måte. Feks blir de forskjellige greens produktene tørket på 1 grad. Ingen andre produsenter tar seg tid til det. Mens pure planet er nøye på at ting skal gjøres riktig, og bruker dermed lengre tid på dette - og da blir også prisen litt høyere. Men det er verdt det :)

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Det er bra det ikke er omvent da;)

Beate sa...

Hehe. Helt sant ;)