fredag 8. mai 2009

1 mnd igjen..

til NM. Jeg gleder meg :) Har fått bestilt hotell og pakke fra kappi.no er på tur i posten. Trenger grip, wristwraps og turnsokker ;) Skulle hatt et nytt belte også, men vet liksom ikke hvor jeg skal finne et bra.

Treninga begynner å ta seg opp. Gjorde en dobbel på 130 med fult utstyr i bøy for ei uke siden. Persen min er 1 på 135. Blir gøy å se om 2 på 132,5 går opp like greit.
Benken går også overraskende bra, men da uten skjorte. Håper neste skjorteøkt går bra.

Neste økt skal jeg ha siste markløftstrening med drakt. Den er litt avgjørende :S

Motivasjonen er i alle fall på topp, så da kan det vel ikke bli bedre?? :D

4 kommentarer:

Vivi sa...

Flott med motivasjon! Har fått treningsstopp av legen igjen, så må nesten bare prøve å sende treningsvibbene over til deg slik at den kan brukes til noe fornuftig. :P :D

Hvor lenge er det igjen til NM nå?

Er det oppkjøringa du er inne i nå?

*V

(ordbekreftelsen stavet "hiptur". . O_o Hva er det de på ordbekreftelsesserveren røyker?)

Beate sa...

Åh. Synd med treningsstopp igjen :/ Men jeg tar gjerne i mot treningsvibber :D

Nå er det ikke lenge igjen til NM. Det starter fredag 5. juni. Jeg skal løfte lørdag 6. juni. Spennende :)
Så nå er jeg i slutten av oppkjøringa.

Haha. Hiptur :P

Marie sa...

Jeg vil veldig anbefale wahlanders belte!! Men..det er veldig stivt og enten liker du det eller hater det. Du kan få kjenne på mitt på NM og hvis du liker det er det billigst å bestille det fra wahlander himself. Veldig solid, tror det varer livet ut.

Beate sa...

Hvor får man bestilt det beltet?
Trond prata om at de fleste beltene han hadde vært borti var for harde. Men jeg kan jo kjenne på ditt å vurdere det litt ;)