fredag 12. mars 2010

Tim Burton har gjort det igjen


Jeg eeeelsker Alice in Wonderland. Fine fine filmen <3 Den var så fin at jeg fikk antydning til tårer i øynene flere ganger. Og Johnny Depp var perfekt som Mad Hatter.
Forresten, i dag da jeg satt på bussen hjem fra jobb var det ei (amerikansk) jente som snakka om Alice in Wonderland.. Så begynte hun å prate om da hun møtte Johnny Depp! :S ... :D Urettferdig!

Vi så den for ei uke siden, men jeg er tydeligvis litt sent ute med å skrive om det ;) Jeg var litt i tvil når jeg fikk vite vi skulle se den i 3D, men det var kjempebra. Og jeg ble ikke så sliten i øynene som jeg har blitt tidligere.

3 kommentarer:

Tone sa...

Det var akkurat samme inntrykket jeg satt med etter filmen!! Tim Burton kan sin animasjon, det var fantastisk bra!!! Da jeg så Istid 3 sovnet jeg faktisk fordi jeg ble så sliten i hodet, Avatar var bedre men ikke i nærheten av så bra som Alice!

Tommel opp fra meg!!

Beate sa...

Avatar har jeg jo ikke sett enda.. Litt treig jeg :D

Linda sa...

den är så bra!