mandag 16. mars 2009

Nytt program :)

Etter ei hard helg med omgangssjuke ser det ut til at jeg endelig er i gang med treninga igjen i morgen :)
Da starter jeg på oppkjøringa mot NM. Det er faktisk bare 12 uker til :S Grøss. Sykdommen kom liksom akkurat i tide?? Er jo bedre at jeg er ferdig med den nå, enn at jeg skulle fått det midt i programet.
Jeg gikk ned 2,5kg på 2 dager.. Og vekta viste 58,5 kg i dag tidlig. Så lav har den ikke vært på 6-7 år. Men den går nok fort opp igjen. Håper bare ikke styrken har dratt sammen med kg'ene.

Det blir et tredagersprogram jeg skal følge nå også. Så skal jeg ha 1 dag med litt tøying og 1 dag med stabiliterings/rehabøvelser. Skal styrke skuldre og korsrygg!
Håper på å få 1 dag med rolig kardio, og en dag med total treningsfri.
Blir spennende å se hvordan dette kommer til å gå da :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Godt at formen er stigende :) Hva slags vektklasse stiller du i i NM?

Beate sa...

Regner med det blir 67,5. Selv om vekten er veldig lav nå, så har jeg troen på at den går litt opp før NM ;)