mandag 8. juni 2009

Ferdig med NM

Det gikk jo egentlig bra, selv om starten be litt dum.

Bøy:
135 - underkjent
137,5 - underkjent, begge pga dybde
137,5 - godkjent

Benk:
70 - godkjent
72,5 - underkjent
72,5 - godkjent

Mark:
145 - godkjent
150 - godkjent
152,5 - godkjent

Det var virkelig dagen for mark. Var veldig gira, og kjente allerede på oppvarminga at det lå an til pers :)
Benken ble dum pga feil skjorte. Siste løft var med rett skjorte og det var luft. Dumma som brukte den største skjorta først.
Bøyen var lett med dum teknikk og dermed ikke dyp nok.
Terpe dybde!!!

Nå gelder jeg meg bare til å starte på nytt program igjen! :D
Finland neste.

6 kommentarer:

Hilde sa...

Gratulerer med overstått NM. Hva ble plasseringen? Er det stevne du skal på i Finnland?

Beate sa...

Takk takk:)
Fikk 3. plass av totalt 5 deltakere.

Det er kalottlandskamp jeg skal på i Finland.

Hanne sa...

Gratulerer!
Ser du gjør deg nye erfaringer for hvert stevne nå, så det burde jo bare gå bedre og bedre fremover :)

Beate sa...

Takk takk :)
Ja det dukker nok opp nye erfaringer for hvert stevne. Var greit å få gjort unna et litt formelt stevne også, sånn at jeg vet hva som venter meg neste gang.

Nems sa...

SV: Takk for info!
Det stemmer nok at det lønner seg å være litt forsiktig med bearbeidede soyaprodukter, mye som er usikkert der enda.

Det jeg siktet til aspartam-kommentaren var alle de historiene hvor aspartam blir gjort til syndebukk for alt mulig rart, uten at man har noe som helst bakgrunn for det. Men jeg er helt enig i at det er mye man ikke vet om det enna, og at det bør brukes i moderasjon det også :)

GRATULERER med NM forresten! Imponert jeg :)

Beate sa...

Enig med deg ang aspartam. Fikk høre av ei dame at man ble tjukk rundt magen av det. Og hun refererte til et heller dårlig "studie" av magefett og aspartam. Så det er mye lureri også ute og går ;)

Tusen takk for gratulasjoner! :D