tirsdag 23. juni 2009

Genialt!

I dag kjøpte jeg "Rene hender" med aloe vera.
Det er en antibakteriell håndgele meg aloe vera. Perfekt for meg som er livredd for å være skitten på hendene.
Sunkost har tilbud på denne, koster 34 kr. Løp å kjøp! :D

Nå skal jeg lage karrigryte (igjen). Men bytter ut risen med quinoa. Om du ikke har prøvd det enda så har du noe å se fram til. Smaker kjempegodt, og er et flott alternativ til ris/potet/pasta.

Jeg bruker urtekram sin. Synes de har gode produkter.


Ellers blir det trening og grilling i dag. Gleder meg til begge deler :)

2 kommentarer:

vivs sa...

25 og 29 kroner på dagligvarebutikker. Vi kjøpte den samme for 5kr på obs hypermarked, men da var den ny og på tilbud.

Genial greie. Har alltid en i bilen, og føler meg litt naken uten.

Beate sa...

Genialt ja!
Jeg jobber jo på Sunkost, så må jo fremme det litt ;)