mandag 22. juni 2009

Sommer

Nå har jeg følelsen av sommerferie :) Til tross for at jeg skal jobbe hver dag (minus søndag) i 3 uker nå.
Skolen er ferdig for ei uke siden, så nå venter vi bare på karakterene. Håper i alle fall å stå på begge to. Er veldig usikker på hvordan jeg/vi har gjort det. Blir spennende å se.

Det er perfekt sommervær her. Skyfri himmel, faktisk vindstille og ikke for varmt. Liker ikke når det blir for varmt, får ikke til gode treninger da :P

Snart må jeg vel hive meg rundt å søke jobber. Jeg fikk tilbud om fast jobb der jeg er nå, men takket nei til den pga flere ting. Det passer bedre med en jobb som er litt mer fleksibel, for jeg har planer om å få tatt litt kurs på nett i løpet av året. Men jobb må jeg også ha, studielånet betaler seg ikke selv. Inntil videre har jeg i alle fall deltidsjobb, så får klamre meg fast til den helt til det dukker opp noe annet :D

Treninga går bra for tiden. Holder på med 10 repper og det er helt forferdelig! Godt at jeg bare har to økter igjen med det programmet. Hoho.



God sommer!

4 kommentarer:

M sa...

God sommer,Beate!:-)

Beate sa...

God sommer til deg også, Martine! :D

Cathrine sa...

SV: tusen takk for infoen :) Var faktisk ikke særlig klar over d :O Kan jo være skummelt. Skal heller spise masse leverpostei! Takk for tipset :)

Beate sa...

Leverpostei er bra :) Samme med litago prim og brunost. De er begge tilsatt jern. Pleier å spise det selv, og det er utrolig greit å ha ei unnskyldning for å spise sånn søt mat ;D