søndag 28. juni 2009

Nå venter jeg på å få tilsendt det nye treningsporgrammet mitt.
Gleder meg til å få startet på det :) Føles som jeg ikke har trent på flere uker, selv om siste økt før helga var på torsdag :P Har planer om å trene i dag, men det forutsetter at han som fikser program til meg husker å sende det på mail. Minnet han på det i går så satser på at det kommer tikkende inn etter hvert.

Men før det skal vi (jeg og sambo) spise middagsbuffet! Buffet må være noe av det lureste som er.
Litt synd at jeg spiste en stor frokost, for den holder meg mett i flere timer. Men skal vel få spist masse allikevel :)
Dagens frokost var forresten veldig god. Lagde smoothie av 1 banan, 1 kiwi, blåbærjus, 1 ss udo's, 1 ts kokosolje og 1 ts purley greens + 3 knekkebrød med leverpostei 0g et glass appelsinjus for å få tatt opp jern i leverposteien :) Nam!

Jeg prøver jo å komme meg sakte men sikkert opp i vekt. I mårrest da jeg gikk på vekta viste den 60,1 kg. Så lavt har den ikke vært på lenge, og det etter jeg har prøvd å spise masse :S Men nå når jeg prøver å gå opp i vekt er jeg veldig nøye med hva jeg spiser. Kun kvalitetsmat og ting som er bra for kroppen. En dag i helgene kan jeg skeie litt ut. Da blir de som oftets Ben & Jerry's!!! :D

2 kommentarer:

Nems sa...

Ben and Jerrys > all is!

Spennende med nytt programm da, får håpe han husker å sende det :)

Kos deg på middagsbuffet i dag, spis til du sprekker, tiihii :)

Beate sa...

Haha. Jeg er skikkelig ismenneske. Og Ben & Jerrys, Haagen dazs og ekte italiensk gelato er favoritt. Kjedelig norsk is blir ikke det samme etter dette :D