torsdag 4. februar 2010

Pers igjen :)


Endelig klarte jeg 80 i benk!!! :D
Det er selvsagt med skjorte, men allikevel er jeg superfornøyd. Jeg har aldri prøvd på 80 før, men jeg har ventet på det leeenge. Håper bare det blir enda mer på RM (eller i alle fall 80kg dah..)

I dag fikk vi nye massasjeoljer på jobb. De var kjempesøte og lukter i alle fall veldig godt.
Jeg kjøpte ei for stive muskler. Ellers var det en detoxmassasjeolje som var veldig spennede.
Den må prøves etter hvert.

Oljene kan kjøpes hos www.super-nature.no
Min favorittbutikk på nett :)

3 kommentarer:

HIlde sa...

80 kg i benk høres helt sykt ut! (hvertfall for meg) Gratulerer!!! :)

Martine sa...

Wow,grattis med flott benkpers!:-D

Beate sa...

Hilde: Nå gir jo drakten en del, så jeg klarer ikke å rikke de vektene uten ;)

Maritne; Takk, snille du :)