søndag 28. februar 2010

Stevnerapport

Da var det vel på tide med en stevnerapport. Vi kom hjem 22.30 i går kveld, og da var det bare å hoppe i seng. Herreguud så sliten jeg var.

Veide inn på 63,8 (Tror jeg det var). Så det var jo god pers Wink

Knebøy

1. 135 Godkjent
2. 142,5 Godkjent Pers
3. 150 Godkjent Pers

Benkpress

1. 70 Godkjent
2. 75 Godkjent Pers
3. 80 Godkjent Pers

Markløft

1. 147,5 Godkjent og veldig lett
2. 155 Godkjent og veldig lett Pers
3. 160 Underkjent men fikk det opp!!

Det ble 385 sammenlagt og rundt 409 poeng.
I bøy persa jeg med 12,5, benk 7,5 og mark bare 2,5.

Alt stemte på bøyen. Oppvarminga var lett og fin. Så da var det bare å trø til. 150 var langt fra maks i går. Så det hadde vært gøy å kunne løfta mer!

I benken stemte ingenting! Jeg fikk panikk når jeg varma opp, for jeg bomma på 72,5 2 ganger Shocked
Derfor satte jeg ned startvekta til 70.
Men det skjedde noe når jeg kom på plattingen, for da var alt superlett. Ser jo nå at jeg skulle startet høyere.

Marken var veldig lett raw. Løfta 110 kg og trodde det var 90 kg Laughing Hadde lagt på feil.
Jeg hadde veldig lyst å få opp 160 kg, og det gjorde jeg jo, men den ble ikke godkjent. Stanga hvila på lårene på tur opp, så da blir det sånn. Skulle vært lur å ha talkum på låra, men så lur var jeg ikke.

Alt i alt er jeg fornøyd med Ettårs-jubileume mitt. Nå har jeg trent styrkeløft (eller konkurrert) i ett år.

Siden jeg var eneste jente i min klasse ble jeg regionsmester i år også. Åsså fikk jeg fin pokal for beste dameløfter (vi var bare to stk).

6 kommentarer:

Hilde sa...

Gratulerer med helt rå persing!!! Deilig at man treffer bra på stevne! :D Blir veldig inspirert av løftinga di!!

Beate sa...

Tusen takk! :)

Tone sa...

Grattis med overstått stevne og perser i massevis!! :D

Beate sa...

Takk takk, Tone :D

Silje sa...

Gratulerer med persing! Råsterkt!

Beate sa...

Tusen takk! :)