onsdag 1. juli 2009

Treningsformen

Den er faktisk ganske god for tiden. Trodde den kom til å være litt laber etter NM.
Etter første stevne jeg var på tok det sin tid før jeg fikk hentet meg inn igjen. Mens nå føles vektene akkurat så lette ut som de skal :D Herlig!
Motivasjonen er også der for fult. Jeg oppdaget plutselig at jeg gikk litt på tomgang før NM. Virker som den omgangssyken jeg hadde i mars tok mere på enn jeg hadde trodd. Etter NM ble jeg forkjøla og fikk meg en kink i ryggen. Man må liksom hangle litt etter en sånn konkurranse.
Ikke så rart egentlig. Kroppen blir jo helt utkjørt. Og på toppen av alt kjørte vi hjem etter NM uten å ha sovet. Da bla det 14 timer i bil!! Slitsomt. Jeg satt å duppa av fra vi startet i Molde og til vi stoppa utfor døren vår. hehe.




Jeg terper mye teknikk for tiden (akkurat som det er noe nytt). Kjenner at både benk og mark sitter ganske så greit. Bøyen er litt rusten, men i går virket det som det letta litt. Ut med knærne!

Gleder meg til ny økt i morgen, og enda mere teknikkfokus :)

Ellers er sommerformen også ok. I dag veide jeg litt mer enn sist, noe jeg også hadde håpet på. Skal sakte men sikkert oppover.

Ingen kommentarer: