mandag 10. august 2009

Harrytur

I går var vi i Svergie å shoppa mat. Ble fornøyd med fangsten.
Blant annet: Spelt flak, hirse flak, økologisk havregryn og quinoa, masse kjøttpålegg, ost, fun light, C-vitamin, nøtter osv.
Og så klart is. Må alltid spise minst en stk Nugger når vi er i Sverige :D

Var på jobbintervju i dag. Gidder ikke å si så mye mer om det enn at jeg ikke har lyst på jobben :P
Ofte virker jobbene mye greiere når man leser annonsen for den, men så viser det seg at annonsene ofte lyger.
Jeg har søkt på den del jobber jeg har lyst på også, men det viser seg at det er vanskelig å få napp for tiden. Min bachelorgrad blir knust av de med mastergrad. Hadde jeg bare hatt motivasjon til å ta en master.. To år til på skole? Hum!



Kvelden skal gå med til markløft og benkpress med utstyr. Har spist litt dårlig i helga, så håper bare jeg har nok trøkk til å klare løftene. Er ganske høyt på marken allerede. Veldig gøy. Bare litt over en mnd til neste konkurranse. Det blir muligens årets siste. Men jeg har en liten plan om å være med på julestevne om min samboer skal stille der :)

Ingen kommentarer: