tirsdag 4. august 2009

Shaktimatte


I dag kjøpte jeg og kjæresten shaktimatte.
Jeg var skikkelig spent på å prøve den. Først skulle han prøve. Han er noe tyngre enn meg og det blir dermed mere trykk på nålene. Han endte opp med å ha ei tynns kjorte på matten, da ble det bra.
Jeg som er lita og lett lå selvsagt uten noe i mellom. Vondt de 3 første minuttene, så begynte det å gå over og til slutt ble det bare godt :D
Har brukt den to ganger allerede. 10 min hver gang. Det er ok i begynnelsen. Så skal jeg øke sakte men sikkert.
Får fine merker på ryggen etterpå :P Så blir man skikkelig døsig. Flott før sengetid.



Kjøpte også mandelsmør i dag. Det er ganske dyrt, men har hatt lyst å prøve det lenge. Så kveldsen ble kiwi og ananas med mandelsmør. Godt!

7 kommentarer:

Hilde sa...

Nå har jeg lest så mye om den matta rundt omkring at jeg blir voldsomt nysgjerrig. Hvor mye koster den?

Mandelsmør ser godt ut, får du det på helsekosten?

Beate sa...

Den er rimelig dyr, 749 på helsekostbutikker.
Men ser du kan få den på nette helt ned til 599. Mulig det er bedre tilbud også som jeg ikke har fått med meg.
Ellers er den en del billigere i Sverige, så det er jo et alternativ.
Jeg synes i alle fall den var verdt pengene. Har brukt den 4 ganger allerede. Funker bra om man har spenningshodepine.

Mandelsmør fås også kjøpt på helsekost :) Mulig noen butikker med godt utvalg har den.

Nems sa...

Er også nyskjerrig på den matta. kansje jeg skal sjekke hva den koster i sverige før neste harrytur...

Mandelsmør kan man lage selv også forresten, akkurat som alle andre nøttesmør! :) (oppskrift på hjemmelaga peanøttsmør nederst i dette inlegget http://mattreningogmasseannatull.blogg.no/1245616466_peanuttbutterproteinc.html :) )

Men husk å skolde mandlene om du vil ha helt smooth smør da! :)

Beate sa...

Jeg har tenkt på å lage både mandelsmør og mandelmelk. Men kommer meg liksom aldri til det :P
Skal gjøre det en eller annen gang da! :D

Nems sa...

Hehe, ja det var det ja. Er så mye man har TENKT å få tid til ;D

Anonym sa...

Matten kan kjøpes på Clas Ohlson for 498,- :)

Beate sa...

Lurer på om det ikke er den orginale?
Men det er kanskje ikke så nøye for alle :)