tirsdag 18. august 2009

Stille dager

Her skjer det ikke så mye for tiden.
Leser litt skole, pluss at jeg skriver på en oppgave som jeg skal levere så snart som mulig.
Så går det i jobbing og litt sløving ;)

I dag trente vi etter jobb, dvs kl 20. Vanligvis trener jeg før jobb, rundt 12-14. Det var skikkelig godt å trene sent i dag. Har masse mat i magen og kroppstempen er høyere enn tidligere på dagen.

Jeg klinka like greit til med pers i raw benk! :D Skulle ha "tung" benkpress i dag. Dvs opp til 57,5 x 3. Men formen føltes så bra, at jeg prøvde meg på 60. Der ble det 3 lette reps. Deretter 2 på 62,5 som var tangering av pers. Så persa jeg på 65 x 2 :D Og etter det ble det jaggu meg 1 rep på 67,5!! Det er 5 kg over gammel pers. Herreguuuud så godt det føles å mestre vekter jeg bare sikla på før.
På tide å få fart på skjortebenken også. Kan ikke løfte bare 5 kg mer der :P

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med pers:-D

Hilde sa...

Så vanvittig bra! Gratulerer!! :D

Anonym sa...

nå må du ikke brenne alt kruttet før kalottkampen da.. syns du går over programmet stadig vekk. viktig å ikke legge igjen stevnevektene på trening ;)

Beate sa...

Martine og Hilde: Takker :D

Anonym: Åh, hadde tenkt å lure meg unna sånne kommentarer ;)
Neida. Men jeg er veldig flink til å følge programmet. Har kun gått over i benkpress. Resten har jeg fulgt til punkt og prikke.
Og hadde egentlig planlagt å kunne ta litt tyngre i benkpress siden jeg løfter akkurat det samme nå som til NM. Sist sleit jeg med vektene, mens nå går det litt for lett ;)

Nems sa...

Grattisssss! Jeg er VELDIG imponert!