tirsdag 26. januar 2010

Bildeutfordring

Jeg fikk denne utfordringen fra Tone (http://tonebblackstad.com/blogg/)

1. Gå inn på mine bilder/mapper
2. Velg den 6. mappen
3. Finn det 6. bildet
4. Sett inn bildet på bloggen og skriv litt om det
5. Inviter 6 nye, link og gi beskjed til dem



Da fant jeg dette bilde:

Ikke veldig spennende, og heller ikke veldig overraskende; markløft :)
Her er det vel 120 kg som skal løftes, før jeg skulle opp på 3'ere på 140 med drakt.


Nå har jeg fått fikset litt mer på den nye bloggen min, så kanskje jeg kommer noen vei med den :) Men det er nok enda en del redigering som må til her.

Jeg har også spurt litt folk om de kunne tenkt seg å skrive "artikkel" som jeg kan legge ut der. Så her er det bare å vente å se!

http://freshforlife.wordpress.com/

2 kommentarer:

Tone sa...

Det blir spennende med den nye bloggen! Ser fin ut foreløpig, gleder meg til å lese enda mer om kosthold og de mange gode tankene du har rundt det :)

Beate sa...

Den skal bli litt bedre etter hvert :)
Akkurat nå er det så mye som skjer både med jobb, trening og skole. Men skal jo få tid å oppdatere inni mellom.