mandag 11. januar 2010

Travle dager

Det skjer mye om dagen, men det skjer mye gøy :D
I morgen kommer David Sandoval til oss på Sunkost. Han skal holde demonstrasjon og vi skal få han til å signere bøker.
I dag kom boken hans ut på norsk. "Den grønne supermaten" anbefaler jeg virkelig alle helsebevisste til å lese.
Jeg har selv lest den på engelsk, men må innrømme at selv om jeg er stødig i engelsk så er det en god del vanskelige fagutrykk der. Så jeg skal lese den på norsk også :)

På kvelden i morgen skal jeg på seminar med David Sandoval. Drar rett fra jobb på det, og det er ikke ferdig før halv 9. Jeg må si jeg gleder meg til å suge til meg kunnskap!!

Treningen går strålende. Formen er upåklagelig i benk og bøy. Markløften vet jeg ikke helt enda. Den har vært veldig fin fra kloss og på kloss. Men har ikke kjørt så mye vanlig. På onsdag skal jeg ha med drakt der, så da får jeg sett :)

Dagens kjøp:

Fornøyd!! :D

4 kommentarer:

Martine sa...

Så spennende dager!Lurt å utnytte sjansen når flinke forelesere er tilstedet:-)

Så fine sko,slike har selv stått høyt oppe på ønskelisten en stund nå!

Håper du får en fortsatt fin uke,klem.

Tone sa...

Lekre sko! ;)

I dag har jeg også bestilt sko, Ironworks 3 på vei til meg! Takk for tipset, gleder meg til mer stabil bøy allerede! Så deilig at enkle ting kan motivere så mye :)

Nems sa...

Oh spennende! Gleder meg til å høre hvordan det var! :)

Og fine sko ja, hmm, jeg må også skaffe meg nye treningsko kommer jeg på nå!

SV: Jaaaa, endelig er det ferdig! Gla nå :)

Beate sa...

Martine:
Jeg prøver å få med meg alt jeg kan av sånne ting.
Det er veldig viktig mtp jobben min, men så er det jo veldig interessant også :)

Tone:

Elsker Nike!! :)

Flott at du har bestilt knebøysko. Det er noe helt spesielt å knebøye med dem.

Nems:

Treningssko er viktig :)