søndag 24. januar 2010

Ny blogg

I det siste har jeg jobba litt med å lage meg ny blogg.
Denne kommer jeg enda til å ha som "personlig" blogg, mens den nye jeg har laget er for "jobb".
Nå er det på tide at jeg får jobbet litt med kostholdsveiledning, så da prøver jeg å "reklamere" litt. Jeg har jo ikke fullført studiet helt enda, men det er såpass nært.

Det er nok fare for at jeg kommer til å ta bachelorgrad i ernæring etter hvert, men det er jo ingen hindring å jobbe ved siden av. Greit å ha mye å gjøre :) (Så lenge som jeg får tid til trenign! haha).

Her er den nye bloggen: http://freshforlife.wordpress.com/
Den er ikke helt ferdig enda, men det er jo bare i startfasen så det får gå :)

3 kommentarer:

heidi sa...

Så gøy. Vil følge med der også jeg :)

Men du, et lite tips: Under delen om meg: du har ikke skrevet hva du er utdannet.. Og du har jo relevante ting å slå i bordet med, så sleng det på :)

og en ting til:
"Sunn mat trenger ikke være stygg mat "
"Stygg" mat er veldig nordnorsk ;) og for oss andre har stygg noe med utseende å gjøre.
Håper du har hatt en fin helg.

heidi sa...

det der var altså meg ;)

Beate sa...

Aha. Takk for tips. Skal jo selvsagt prøve å få det litt mindre "nordnorskt" :D

Skal også få med utdannelser og lignende etter hvert.
Jeg hadde det med først, men så må jeg ha redigert det bort ved en feil. Haha, litt surrete! :D

Håper du også har hatt ei fin helg.