fredag 1. januar 2010

Godt nyttår!!

Nå har jeg fått tenkt litt gjennom mine mål for året som kommer. Jeg har allerede nevnt de viktigste treningsmålene mine, men skal prøve å få fram litt mer konkrete.

* 70 kg i raw benk
* Være med på minst 3 styrkeløftstevner i år også
* Starte med løping igjen
* Være flink med ettbeins øvelsene for å få en stabil hofte
* Tøye, tøye, tøye, tøye
* Få inn perfekt knebøyteknikk!
* Komme opp på gammelt nivå i chins igjen
* Starte på medisin grunnfag (etter kosthodsveileder - har 5 mnd igjen på det)
* Jobbe som kostholdsveileder/personlig trener på et eller annet plan
* Trene mer rykk og støt samt overhead squat


5 kommentarer:

Hilde sa...

Spenstige planer! Godt nyttår, gleder meg til å følge deg videre, sterkedama!! :Dwi

heidi sa...

Fine mål du har satt deg.
Har du fått anbefalt medisin grunnfag av noen ifm med jobb-muligheter. Jeg tok nemlig det studiet i 2004/2005, men føler jeg fikk lite ut av det.. ( ikke for å skremme deg vekk fra det da;)
Kanskje jeg kan begynne å "utnytte" mitt medisinår ifm jobb o.l ?

Beate sa...

Hilde: godt nyttår til deg også :)

Heidi: Egentlig ble jeg anbefalt å ta medisin før jeg tok kostholdsveileder. Men da hadde jeg akkurat gått ut fra høgskolen og der hadde jeg anatomi, fysiologi osv. Derfor begynte jeg heller på kostholdsveileder.
Siden jeg ikke får tatt ernæringsfysiologi tar jeg heller medisin for å kompansere litt. Og så har jeg lyst å få karakter i anatomien. Han bare bestått der fra før. Ba læreren om å få karakter der, men han nektet siden det stod i kjøreplanen at vi ikke skulle ha det ;)

Tone sa...

Herrrlige mål! :) Gleder meg masse til å følge deg i 2010!

heidi sa...

Da forstår jeg :)
PS: når du kommenterer, lenker du med en .no adresse ikke .com, så man kommer ikke inn på siden din.