onsdag 16. september 2009

Avlyst

Da ble det ingen tur til Finland. I går fikk vi beskjed om at det ble avlyst siden vi ikke klarte å stille nok folk :/
Er ganske imponert over at folk ikke kan si i fra ei stund før.. Vi måtte jo i gang med avbestilling av det ene og det andre. Flaks at jeg ikke har betalt noe på forhånd, men det er det folk som har gjort og som ikke får igjen disse pengene. Kjipt.

Vet ikke helt hva planen blir framover. Enten prøver jeg å få være med på sydnorsk om en mnd, eller så blir det mengdetrening fram til jul, før jeg starter på oppkjøring til regionsmesterskap på Mo. Tror jeg heller mot den siste. Skulle gjerne dratt til Moss for å være med på sydnorsk, men da må jeg mest sannsynlig dra alene uten hjelper.

Siden det ikke blir reising i helga skal jeg kjøper bøker for 500 kr :D (Gavekort). Skal kjøpe den nye til Dan Brown - The lost symbol. Gleder meg! :D
Digger Engler og Demoner og Da Vinci koden!!


4 kommentarer:

Hilde sa...

Nei!! Så forbaska kjipt!! :O Kjedelig å forberede seg til noe som ikke blir noe av! Men underlig at de ikke sa i fra før? Og det må da være helt urimelig at folk ikke får tilbake pengene sine?

Rare greier. Heier på deg uansett!

Beate sa...

Veldig kjipt, ja. Men kanskje like greit. Hoftene mine har tatt kveld, så bøyen fungerer ikke i det hele tatt.

Regner med at hotellavbestillingene gikk greit. Men han som hadde bestilt flybillett måtte nok betale den. Man får vel ikke refundert billigbilletter?

Hilde sa...

Ån, nei, sånn å forstå. Nei, man får nok ikke det. Jeg trodde du mente påmeldingsavgift og sånn, jeg..

Kjedelig med hoftene da. Håper det går fort over.

Beate sa...

Tror påmeldingsagift og alt sånt ble refunder :)

Synes jo det var urimelig å si i fra dagen før vi skulle kjøre at de ikke kunne dra. Men det er jo ikke alle som tenker på andre heller da :D