søndag 13. september 2009

Fine bursdagen

I går ble det ikke noe tid til bursdagsfeiring. Var på jobb fra 10 til 18, så var rimelig sliten da jeg kom hjem. Heldigvis var det gøy på jobb. Masse folk, så jeg fikk ikke tid til å kjede meg :) Men i dag ble det både kaker og feiring.

Har fått fine bursdagsgaver. For det meste penger, men hos min kjære samboer fikk jeg masse koselig.
Blant annet:


The Southern Vampire Mysteries-serien, Nemiboka (Gørr og melis) og sjokolade 70% kakao :)
Perfekt!
Gleder meg til å starte på ny vampyrserie. Aner ikke om den er bra, men har lyst å teste den ut. I Oktober kommer neste bok av House of Night serien. Det blir bra!

Nå er det bare få dager igjen til konkurranse. Jeg kjenner meg bra i kroppen. Vekta ligger rundt 61-61,5 og det synes jeg er greit. Hoftene er mye bedre og jeg håper grepet er uthvilt.
Krysser fingrene for pers i hver øvelse. I alle fall en liten :D

For ei stund siden måtte vi avlive den siste svarte ørkenrotten vår. Han var så gammel og klarte ikke å gå lengre.. Men det var allikevel veldig trist :( Savner han og kompisen hans..


4 kommentarer:

Kristine sa...

Gratulerer så mye med dagen på etterskudd! Kos deg med film og sjoookolade..*sikle*

Trist med ørkenrotta.. :(

Nems sa...

Trist å skilles med lille rotta :(

Men å så fine gaver! Det er sånne gaver som man tenker "åh, denne personen kjenner meg virkelig godt!" er det ikke? Hadde vertfall vært min tanke om jeg fikk mørk sjokolade og nemi :) koselig!

Vivi sa...

Jeg, Ben, Sniff og Oscar tenner et lys. :(

Gratulerer med dagen, sånn utenfor resten av kommentaren.

Beate sa...

Kristine: Takk for det :)

Trist å måtte avlive dyr :( Trøster meg med at han ikke hadde det godt på slutten.

Nems: Veldig trist :(

Ja! Jeg ble kjempeglad for de gavene :) Kunne ikke tenkt meg koseligere gaver, altså.

Vivi: Takk for det.
Håper Sniff og Oscar har det bra. Og du og Ben også :)