tirsdag 15. september 2009

Høst

Endelig er det høst :) Jeg synes i alle fall det er den beste årstiden. Akkurat passe varmt/kaldt, og så er det så fine farger på trærne.
Det er jo ingenting som slår høstluften. Jeg gleder meg i alle fall til å gå masse turer på fjellet og i skogen. Men jeg skal vente til konkurransen er over. Trenger å samle alt av overskudd nå!

I morgen har jeg siste treningsøkt før vi drar. Vi kjører torsdags kveld, så overnatter vi et eller annet sted til fredag, før vi fortsetter til Kuusamo. Det er langt å kjøre.. I følge google maps tar det 13 timer. Det er faktisk like langt som fra Bodø til Molde, og det gikk jo bare greit å kjøre i sommer. Blir fort litt kjedelig, men skal bruke tiden på å spise masse.. hehe.

Gleder meg til konkurranse, håper bare konkurranseinstinktet våkner til liv snart.. :S

2 kommentarer:

Hilde sa...

Helt enig i at høsten er den beste årstiden, både estetisk, temperatur- og aktivitetsmessig!! :)

Spennende med konk!! Satser på at instinktene våkner til live, ja!! :)

Beate sa...

Det kan virke som at instinktene er på tur.. I alle fall sommerfuglene ;)