søndag 20. desember 2009

Julestevnet

Dessverre var ikke formen helt på topp, så det kunne gått bedre :)

Løfta 95 i knebøy. Så høyna jeg til 102,5 og bomma 2 ganger. Hadde ikke noe trøkk, men teknikken var fin da :D haha. Ett pluss i alle fall.

Benken gikk litt greiere. Ble 60, 62,5 og så bom på 65. Senere så jeg ut i fra bildene at jeg løfta med mellombredt grep. Det er ikke bra. Pleier å holde en del breiere og da blir det litt kortere løftebane.



I markløft gikk 130 kg superlett opp. 135 satt fast i bakken, så gadd ikke å løfte 3. forsøk.

Jeg fikk 2. plass av 3 jenter, og er fornøyd med det :) Trodde jeg havna sist med de dårlige løftene altså.
Jeg veide inn på 62 kg, noe som er 2oo g opp siden juni. Grei oppgang det.

Dessverre var det litt for lang ventetid mellom løftene.. Det var 20 løftere og vi kjørte alle i samme klasse. Så da ble det litt i lengste laget.
Men uansett var det gøy å være med. Får masse gode teknikktips som jeg tar med meg videre.
Hovedfoukset mitt til neste stevne blir å holde hofta i orden. Den var alt for vond i går, noe som satt meg litt ut :S
Jeg kjører på med ett beins øvelser og masse stabiliseringsøvelser.



Siden det ikke ble noen maksløft i går starta jeg treninga i dag. Men bare stabiliseringsøvelser. Skal kjøre kun det og litt annet småtteri ut neste uke, så blir det vanlig trening etter det :)

3 kommentarer:

Hilde sa...

Hihi, på mark-bildet så det ikke tungt ut i det hele tatt. Her står jeg og holder en stang, lissom ;)

Synes du er råsterk! Når er neste konkurranse?

Beate sa...

Hehe. Det var superlett, så teknikken var så fin som den aldri har vært før ;)

Neste konk blir 27. februar. Da er det kvalifisering før NM.

Tone sa...

Grattis med overstått stevne!! Sterka!! :)

God jul!