onsdag 16. desember 2009

Snart helg

Nå har jeg bare 2 dager jobb igjen før det endelig er helg. Da har jeg jobbet i ett siden forrige mandag. Det kjennes på kroppen at det ikke er optimal opplading til konkurranse, men nå er det jo bare julestevne så det er jo ikke så viktig :) Gleder meg bare til å få løftet litt igjen. Denne uka har jeg fått lov å trent bare 1 gang.. Kjedelig!!!

Jeg er ferdig med alt av juleforberedelser, har bare vasking og pynting av hus igjen. I går kjøpte vi juletre. Det ble et fint lite tre, sikkert 150 cm :)
Heldigvis var jeg ferdig med julegavene i november. Selv om jeg kommer til å kjøpe litt mer til samboeren min. Aner at han har kjøpt noe flott til meg!

Nå ser jeg fram til julestevnet er fredig, sånn at jeg kan starte å trene til RM. Da blir det utstyrstrening igjen, og jeg gleder meg til å teste ut ny knebøydrakt. Jeg har en mistanke om at jeg skal hente noen flere kg på den, enn med den jeg har i fra før. Den er passe utslitt.
Ikke minst gleder jeg meg til å trene mer enn 2 ganger i uken!

Ønsker alle en god helg :)


4 kommentarer:

Tone sa...

Lykke til på julestevne, og god helg :)

Beate sa...

Takk for det =)

heidi sa...

God helg til deg også :)

Malin sa...

God helg :-)

Koslig med kommentar på bloggen, jeg får det ikke alltid med meg..Distre ;-)

Og god jul!