søndag 27. desember 2009

Treningsmål

Jeg klarer rett og slett ikke å huske treningsmålene mine fra i fjor. Klarte ikke å se at jeg hadde skrevet det ned i bloggen heller.. Surrete :S Hehe.

I år har vil jeg klare følgende løft på konkurranse (godkjente løft)

Knebøy: 150
Benkpress: 85
Markløft: 165

Det hadde blitt hele 400 sammenlagt, noe jeg veeeldig gjerne vil ha :)

Et annet mål er også å stille på flere konkurranser. Nå er det litt dumt at det ikke er noe nærmere enn Mo, men 3 timers kjøretur får gå.
Min første konkurranse i år er RM 27. februar, så blir det oppkjøring til NM som er i begynnelsen av Juni. Hva som kommer etter det får jeg ta senere, for det vet jeg ikke enda :)

Jeg har også som mål å tøye 3-4 ganger i uken, trene spenst 1 gang i uken, kondis 1-2 ganger (gange, løpin, sykling) og støtteøvelser skal aldri skulkes igjen!

Så har jeg et aldri så lite mål om å øke matinntaket. Jeg vet at med den treningsmengden jeg pleier å ha bør jeg spise mye mer. Det SKAL jeg få til nå. Må bli litt mer strukturert.


Litt mer muskelmasse vil jeg jo også ha. Men den kommer sammen med treninga :)

I fjor sommer vs denne sommeren:

4 kommentarer:

Hilde sa...

Juhu! Muskeldama!! Satser på at du klarer 400 sammenlagt! *heia*

Synnøve sa...

Ah, drømmearmer! ;))
Er sikker på at du klarer målet ditt om 400 sammenlagt!
Kick ass 8-)

..og fortsatt god jul=)=)

Pinglo sa...

Kule mål!

400 kg er med utstyr, sant?

Beate sa...

Takk takk, jenter :D

Pinglo: Jepp, er med utstyr :)