søndag 6. desember 2009

Søndag og Muse

Endelig en fridag!
Det har gått i ett hele uken, og bedre blir det ikke framover. 12 arbeidsager på rad venter meg.
Siden jeg skal ha fri 19. desember blir det 2 arbeidshelger på rad for min del. Jeg klager ikke, for jeg gleder meg masse til julestevne. Men det er jo litt heftig oppladning da! :D haha.
Tror nok det skal gå bra siden jeg kun har 1 tung trening igjen, og etter det bare pusling. Så får hvilt mye treningsmessig.
Hofta er mye bedre takket være kjevla (og Eivind som er snill og gir meg tips og råd!).

Ellers skal dagen gå i å høre på MUSE og lade opp til ei lang arbeidsuke på 7 dager :)

Nå er snart vårt første kull med ørkenrotter ett år. De ble født på julaften! Fininger.
Jeg kjenner det hadde vært koselig med babyørkiser igjen, men siden vi ikke har plass får jeg heller holde meg til bildene av dem da de var små <3 Se så søøte de var ;)


2 kommentarer:

Pinglo sa...

Ørkenrotter er superskjønne <3 Savner å ha dyr når jeg ser det bildet :)

Beate sa...

Jeg savnet også dyr veldig. Hjemme var jeg vant til å ha både hund og katt.
Men med en samboer som er superallergisk er ikke det alternativer.
Da ble det heller søteste ørkenrotter :D
Angrer ikke litt en gang. Jeg ler av de hver dag. Koselige skapninger.