torsdag 10. desember 2009

Nye sko!

Jeg kjøpte en liten julegave til meg selv i dag :)
Nye sko! Vintersko har jeg lett etter lenge, og endelig fant jeg noen jeg likte. Litt dyre for min smak var de nok, men fikk 20 % rabatt pga medlemsskapet mitt på gymmet, så gikk for de allikevel :)
Kjøpte også nye Kari Traa sokker. De er fantastiske.

Sånne sko ble det:


(hellyhansen.com)

Jeg er i alle fall veldig fornøyd! :)
De passet også perfekt til Berganskåpen min, som er offwhite.

Nå er det avgårde på trening. Nest siste økt før stevnet. Det begynner å nærme seg med stormskritt, men jeg er redd jeg ikke får særlig mye tid å tenke på det siden jeg jobber i ett til neste fredag.


2 kommentarer:

Tone sa...

Vintersko må på plass! Ble snowjogs på meg i år, litt rart når man ikke har brukt det siden barnehagen, men utrolig gode og varme og søte ;)

Beate sa...

Snowjogs er flott :)
Ble jo nesten det jeg også kjøpte.
Jeg er veldig fan av gode sko!