mandag 19. januar 2009

Dagens middag

Kyllingfilet med purre, søtpaprika, mais, gulrøtter, ris og bbq saus uten sukker

Dessert

Kinesisk balanse-te, pære og appelsin

Husk 5 om dagen! :D

Må jo ha med et par ørkenrottebilder også :)

Dette er Blomst :


Og her er Rex:
Dagens trening ble katastrofal. Eller den ble vel egentlig ikke. Skulle ha knebøy med drakt men siden gymmet var overfylt fikk jeg rett og slett ikke til.
Får prøve igjen i morgen eller torsdag, men da myyye tidligere på dagen.
Æsj så ekkelt det er når alle nyttårsforsett-folkene overfyller gymmet!

5 kommentarer:

Vivi sa...

De knøttene er rett og slett fantastiske. *Sukk*

Synnøve sa...

Nusselige<3
Også så koselige navn da! Blomst o Rex:)

Den maten så utrolig god ut! Hvor kjøper du den bbq-sausen?:)

Beate sa...

Vivi: De er nydelige :)

Synnøve: Det er vanskelig å finne på navn, synes jeg. Men er fornøyd med de vi har :)
Blomst, Rex, Alfred, Lexi og den siste er vi ikke helt sikker på enda. Noen som har forslag? Jeg lurer litt på Remus eller Nibler.

Kjartan sa...

Hehe! kaninen min som nylig dessverre døde het Blomst!! Navnet på den siste kan være Sylvester :)

Beate sa...

Åh, trist med kaninen :(
Koselig navn da.
Sylvester skal jeg ta med videre å høre om det blir godkjent. Jeg syntes det var kjempesøtt da :D