onsdag 14. januar 2009

Ny jobb

I går fikk jeg meg ny jobb, og i dag var jeg på min første vakt :)
Jobben er på Sunkost.
Egentlig har jeg jo sagt at jeg aldri skal jobbe i butikk mer. Men denne jobben tok jeg rett og slett pga min store interesse for trening/kosthold og lignende. Etter i dag merker jeg at jeg allerede har lært masse. Og nå gleder jeg meg til å lære enda mer :)

Eneste bekymring er at jeg skal jobbe 21. februar når jeg skal på mitt første styrkeløftstevne.
Har blitt lovet at det nok ordner seg sånn at jeg får fri da. Men jeg klarer ikke å slappe av før jeg er 100% sikker altså!!
Det stevnet er jo det jeg trener fram mot, og får jeg ikke dratt da så får jeg heller ikke kvalifisert meg for NM :(
Men skal satse på at det ordner seg. Kryss fingrene da!!! ;)

3 kommentarer:

Kikki sa...

Gratulerer med ny jobb! Helsekost er ganske artig å jobbe med.

Er ikke NM i Molde i år? Fræna AK som arrangerer? Håper det, for jeg vil dit og se på ...

Kos deg!

Vivi sa...

Krysser fingrene for harde-bare-livet. Skulle ønske jeg fikk se deg konkurrert, men ser for meg at det kommer til sin tid. Skal stille opp med stort banner med en tanks på. :D Oh yeah.

Sunkostjobben hørtes spennende ut. :) Gratulerer forresten.

Beate sa...

Kikki: Takk :) Ja jeg trives i alle fall med helsekostjobben så langt. Er mye produkter jeg ikke ante eksisterte.

Joda, NM arrangeres av Fræna. Er det forresten i Molde, eller utenfor? Jeg har ikke vært der nede siden jeg var rundt 10 år ;)

Vivi: Jeg gelder meg til du stiller opp med banner med tanks! Blir jo ikke tøffere enn det :)
Ser ut til at kryssingen din hjalp. Ei på jobb sa hun kunne ta vakta :D Jippi!