lørdag 10. januar 2009

Litt av hvert

På torsdag var jeg og opererte ut den ene visdomstanna mi. Nå har jeg bare to igjen. 1 av de skal jeg i alle fall ta siden den ligger på tverra. Hehe. Men den siste kan muligens stå, siden den faktisk er normal.

Alle sa det skulle bli helt forferdelig vondt etter operasjonen. Men helt ærlig så har jeg nesten ikke kjent noe. Jeg Hadde vondt 3 ganger samme dag som jeg tok den. I går og i dag har jeg bare sånn "sårvondt" som man nå får når man har et sår i munnen. Men så klart er jeg jo bare overlykkelig for at jeg ikke har vondt :D Sist da jeg bare trakk ei visdomstann hadde jeg store smerter i flere dager. Jeg er hoven da, men mest pga de 12 sprøytene med bedøvelse :S De sprøytene er ikke noe gode altså.
Allikevel blir det ikke trening eller jobb for meg i helga. Fikk beskjed om ingen fysiske anstrengelser. Men fra mandag skulle jeg bare kjøre på :)
Det er vanskelig å ha treningsfri så lenge da. Men i morgen skal jeg ha meg en snartur på gymmet for å kjøre litt stabiliseringsøvelser.

Ellers driver jeg å søker etter jobb. Blir lite timer der jeg jobber nå, og vil gjerne ha noe hvor jeg har faste vakter. Har helst lyst å jobbe med trening/kosthold. Så krysser fingrene for at det også skal skje!!

Jeg skal også få meg ei til tattovering. Har ikke helt bestemt meg for hva jeg vil ha, eller hvem jeg vil ska ta den. Men har før tenkt på stjerner, Pin-up eller noe norrønt. Må tenke litt mer på det.

Denne tattoen har jeg fra før:

Har lyst på en på armen, med litt størrelse på :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Operasjoner i munn er ikke noe digg. Fikk betennelse i det når jeg opererte ut to av mine visdomstenner, og ble helt slått ut. Eneste jeg orket var å sove. Det frister ikke noe særlig å trekke de to siste etterhvert, men alt er bedre enn å få komplikasjoner i munnen.

God bedring til tannebissene dine. Spis masse iskrem :D Det er godt for magen iallefall. Hehe.

Av tattiser er norrønt noe jeg kunne forestilt meg på deg. Selv ønsker jeg meg en stor tribal over rygg, bryst, armer og litt opp i ansiktet, men det kommer aldri til å skjer. Definitivt. Får nøye mg med alle prikkene jeg har på kroppen fra før.

Beate sa...

Jeg har faktisk ikke vært plaget etter operasjonen i det hele tatt. Tanna var betent så legen mente det kom til å bli veldig vondt etterpå. Men neida :) Klager ikke da.
Jeg kjenner jo jeg har et sår i munnen. Men ikke så mye mer enn det.

Norrønt tror jeg hadde blitt kult da. Men jeg vet ikke helt. Har litt lyst på ei muscle-pinup-babe :D
Må se an hvor mye penger jeg kan legge i dette.
Synes virkelig du skal vurdere den tattoen da!! :D Hadde vært i overkant kult altså.