torsdag 29. januar 2009

Jeg tror treningen min går ganske greit om dagen. Merker jo at jeg har økt i både markløft og benkpress. På mandag blir siste formsjekk før konkurranse på knebøy. Håper den går lettere enn sist :)
Nå har jeg fått bli medlem i Oslo SK. Synes de er supersnille som lar meg være medlem, selv om jeg bor langt unna. Det er ikke mange klubbene som gjør dette.
Det er faktisk bare litt over 3 uker til mitt første stevne.. Jeg gleder meg, men samtidig er jeg litt nervøs ;) Tror det er normalt. Jeg vet jo ikke helt hva jeg går til. Men skal nok få opp selvtilliten til stevnet. Bare formen treffer så tror jeg det kan gå veldig bra :)

Ellers går også skolen ganske bra. Fikk B på begge eksamene i forrige semester. Veldig fornøyd med det. Men på instruksjon og treningsledelse trodde jeg vi kun fikk bestått/ikke bestått, så jeg kan trygt si at jeg bare skribla ned det jeg syntes var viktigst. Gah. Kunne lett rodd i land en A om jeg bare visste!! :D Hehe.




I morgen skal vår kjære tjukken (ørkenrotte) til dyrelegen. Vi håper han kan opereres.. Men om ikke det går er det kun en utvei.
Kryss fingrene da, folkens!!!! :)

9 kommentarer:

Vivi sa...

Tenkt deg til Oslo etterhvert med tanke på klubbtilhørigheten? :)

Gleder meg til ditt første stevne, og er spent på hvordan du føler at det er å løfte under litt mer spacede omstendigheter. Ønsker et godt referat derifra.

Krysser fortsatt fingrene for tjukken. Håper det går an å operere,slik at han kan komme seg i shape som en ettåring.

*krysser så fingrene nesten blir blå og faller av.*

Beate sa...

Tja. Kanskje det blir Oslo en gang før jeg bytter klubb :) Etter hvert er det jo meningen å være medlem av Bodø SK, men det tar tid ;)
Har også lovet ei venninne at jeg skal finne meg en konkurranse der nede, så vi får se!

Gleder/gruer meg!! Tror det blir rart å løfte foran andre folk :S Hører du skal være hjelper på iron sitt stevne :)

Håper virkelig han kan opereres, ja. For han er i fin form. Akkurat som han alltid pleier å være. *kryssefingrenekryssefingrenekryssefingrene=

Anonym sa...

Krysser fingrene for søte ørkenrotten :)

Det er sikkert kjempespennende å endelig være med på stevne, om ikke annet enn å bare få erfaringen og ha prøvd, selv om jeg har troen på at du kan hevde deg rimelig skarpt også ;) Veldig spent på hvordan det går.

Anonym sa...

Stakkars lillemusa mi :-)

Beate sa...

Pinglo: Har nok ikke så mye å stille opp med mot de andre jente, enda ;)

Mamma: Ja, han e jo frisk nu. Har for på golve i dag :P

Anonym sa...

Nei, kanskje ikke, men det er jo verdifull konkurransetrening frem mot at du blir enda sterkere. Greit å ikke vente alt for lenge før man stiller på sitt første stevne, tross alt :)

Anonym sa...

Da synes jeg det var på tide med en oppdatering fra deg. du har masse å skrive om :D

Beate sa...

Kanskje du har rett, Vivi :D

Anonym sa...

Så søt ørkenrotte <3 Håper det gikk bra med den hos dyrelegen:)