lørdag 17. januar 2009

Jeg og min samboeren har nettopp begynt på en rensekur - Kuren. Den varer i 10 dager og består av urtegreier. Hvor mye virkning den vil ha aner jeg ikke. Men det skal visst være bra å rense kroppen 1-2 ganger i året, så nå prøver jeg altså.



Har også fått kjøpt meg kinesisk balanse-te. Den smakte veldig godt, og skal gjøre en mer opplagt, rense nyrene osv osv. Smaker lakris. Nam :)
Den er lur å bruke sammen med en så detox kur. Denne teen kommer i tablettform også, men den er jo mye bedre å drikke - fordi den er så god og fordi flytende tas opp raskere av kroppen.




Og så må man i alle fall huske på å drikke mye vann mens man går på en sånn kur. For ellers vil man bare ende opp med å bli slapp ;)
Det er jo alltid viktig å få i seg nok vann. Alle er ikke like flinke til det, og selv er jeg egentlig alt for dårlig til det. Vann er godt, men jeg glemmer rett og slett av å drikke :P

5 kommentarer:

Vivi sa...

godt gjort å få med fisken på det. hehe.

Du får oppdatere etterhvert. Så skal jeg kose meg med rødt kjøtt, masse salt og ostepop i mellomtiden.

Beate sa...

Hehe. Han var ikke så vanskelig å overtale. Siden man ikke trenger å faste på kuren var det liksom ikke noe problem ;)
Men skal holde deg oppdatert.

Vivi sa...

Ah da forstod jeg litt bedre. så for meg litt av et scenario her.

"noone messes with my ostepop"
"du trenger jo ikke holde deg fri for poppen mer enn en uke fisken min..."
"Beat it, i won't hesitate to poke you with my ostepopfork"

:D

Beate sa...

hehe ;D
Hadde nok ikke fått han med på noe fastekur, nei :P

Kjartan sa...

Te som smaker lakris?? nice!!!