lørdag 21. november 2009

Fine filmen!

Jeg likte New Moon :D
Den var mye bedre en den første. Det var mye mer handling, og litt mer humor, noe som aldri skader.
Jacob var suveren. I boka syntes jeg har var irriterende for det meste, men i filmen var han mye koseligere.
Synd at vi fikk se The Volturi så lite, for de var ganske så bra.


Jeg synes ny regissør på denne filmen var et stort pluss.
Mange anmeldere synes Bellas sorgprosess er for lang, men den må være såpass. I boka er den mye lengre.

Filmen anbefales! :D

4 kommentarer:

heidi sa...

Kom nett hjem fra filmen selv.
Jeg synes kanskje eneren var bedre. Noe sier meg at det er fordi jeg ikke hadde lest boken først og ikke ante hva jeg gikk til. Mens nå hadde jeg forventninger ( som forsåvidt ble tilfredstilt)
Jakob er helskjønn i bokvariant og filmvariant synes jeg. Har enda bildet av nedre del av ryggen hans da han nattbesøker Bella på soverommet, i hodet mitt..hehe. litt kroppfiksert får man lov til å være.
hvor finnes slike godgutter i virkeligheten.. ( jeg ignorere nå at han er 92-modell) hehe

Synes at min navnsøster heidi har fått en mindre hyggelig rolle btw... Vi er ikke sånn altså ;)

Martine sa...

Åh,gleder meg til jeg får dratt å sett den selv!

Håper alt er bra hos dere,Beate:-)
Klem

Beate sa...

Heidi:
Jeg syntes den første filmen var fin den også. Men litt for dyster, enkelte ganger.
Både Bella og Edward er mer livlig i boka, så syntes det ble litt feil i filmen.
Syntes de fikk fram følelsene til Bella så godt i denne filmen. I boka følte jeg virkelig med henne da Edward dro, og det gjorde jeg i filmen også.

Hehe. Jacob var ganske så velltrent, ja.. At det går an!! :D

Beate sa...

Martine:

Håper du også har det bra, søta :)