torsdag 19. november 2009

Pakke i posten!

I dag fikk jeg endelig pakke i posten fra Kappi.no.
Ikke at jeg har ventet så lenge på pakken, men jeg har ventet lenge før jeg klarete å bestemme meg for hva jeg skulle bestille.

Det ble ny knebøydrakt, 1 stk t-skjorte (så fikk jeg ei med på kjøpet! Nice :D), 2 stk grrrrip og markstrømper :) Veldig fornøyd!

Jeg må sy drakten inn i sidene og stroppene. Så det skal jeg prøve å få gjort i helgen, sånn at jeg kan teste den så fort som mulig! :D Har aldri prøvd ny knebøydrakt før. Så det tror jeg blir gøy.

Siste økt i programmet kjører jeg i morgen. Jeg hadde planer om å få trent i dag, men er sliten etter en stressende dag på jobb.

3 kommentarer:

Tone sa...

Her kommer et lite noobie-spørsmål: Hva er grunnen til at man bruker markstrømper? Jeg kan se for meg at det gjør mindre vondt å dra stangen langs leggene da, men de har kanskje en støttende blodsirkulerende effekt i tillegg? ... Kanskje..? :)

Beate sa...

Jeg tror nok hovedgrunnen er pga beskyttelse.
Når jeg trener bruker jeg det aldri, men på konk er det obligatorisk :)

Tone sa...

Oki :)