mandag 9. november 2009

Forkjølelse

Har vært forkjølt hele helgen :S Kjipt at den ikke har sluppet helt tak enda. For i dag skal jeg både på jobb og trening.
Hadde arbeidshelg i helga, men siden folk er redd for svineinfluensa holdt jeg meg hjemme. Greit å slippe å gå å snufse på folk :D

Men i dag må jeg på trening. Har ikke trent siden torsdag, og dag 1 av programmet må starte i dag (eller i morgen). Så jeg prøver meg i dag. Har 6 sett med 80 i bøy, 6 sett med 52,5 i sakte benk + noe småtteri. . .
Kan virke som jeg må ty til belte i dag :S Får se hvordan formen er når jeg får vektene på skuldrene. Benken skal alltids gå greit ;)

Først frokost! Proteinpannekaker og smoothie! <3

4 kommentarer:

Hilde sa...

Knebøy hjelper mot forkjølelsen, det er jeg helt sikker på ;)

Beate sa...

Det har du helt rett i at det gjorde! :D

Tone sa...

Hei Beate, kom hit til bloggen din via kriweb. Kommer til å følge deg videre, fantastisk morsomt og inspirerende slik du trener!

Håper du får en fin uke! Hilsen Tone

Beate sa...

Hei Tone :)
Hyggelig å høre.
Titta inn på bloggen din, og den skal jeg følge med på :D