onsdag 18. november 2009

I dag hadde jeg nest siste dag på mengdeprogrammet.
Herreguuud så sliten jeg ble! Men så godt når jeg var ferdig da :D
80 kg med stopp i bøy gikk bare fint. 57,5 kg med stopp i benken gikk greit. Fikk også ett løft på 65 kg på oppvarminga. Har har ikke vært så høyt på lenge.
Det kryper oppover, saaakte men sikkert :)

(http://www.lovesmoothies.es)

Maten i dag har bestått av den del fett og proteiner, og litt karbs i form av bær og jus (eple og kokos jus).
Jeg prøver å lage smoothie hver mårran. Det er en flott start på dagen. Gir god energi og holder i alle fall til lunsj :)
Og så har jeg jo så mye spennende oppi smoothie, så den er supergod!

2 kommentarer:

Hilde sa...

Slenger du ut noen smoothieoppskrifter, da? :D

Beate sa...

Det skal jeg gjøre :)
Kan lage et innlegg om det i kveld eller i morgen ;)