tirsdag 21. juli 2009

Fine dyrene mine :)

4 kommentarer:

Nems sa...

åh gud de var nusselige <3
Første jeg skal gjøre når jeg flytter for meg selv er å skaffe meg dyr! kan ikke nå, for pappa er alegrisk mot alt med pels, og sistersen har gitt meg forbud mot å skaffe meg en iguana XD

Beate sa...

Åh. Trist med allergi. Jeg har en samboer med værste allergi i verden. Men ørkenrotter er faktisk allergivennlige. Har aldri hørt om noen som er allergisk mot dem. Men vanlige rotter derimot. De blir også skummelt store :P
Ørkenrotter er superkoselig :D

Nems sa...

Hmmm det var jeg ikke klar over...
Kansje jeg får overtalt pappa til å la meg skaffe! :)

Beate sa...

Du kan jo lese litt på nette om dette. Jeg fant i alle fall ut at ørkenrotter er allergivennlige.
Og hadde de ikke vært det tror jeg min samboer ville reagert, for han reagerer på alt med pels.

Det er supergøy med rotter da. De har så tøff personlighet :D