fredag 17. juli 2009

Sulten

I dag har jeg vært sulten konstant.
Men det har ikke blitt så mye mat allikevel. Tror jeg er veldig lei av å lage mat. Jeg ble i alle fall veldig gald da jeg fant en nesten-nutrilettbar på apoteket i dag. Før pleide jeg alltid å kjøpe nutrilett med mørk sjokolade, men de har de slutta med :(
Derfor var det veldig bra å finne en som var nesten helt lik. Nam :D

Kveldsen blir bringebær og kesam.
Bær er utrolig godt. Gleder meg til det blir tid for bærplukking. Hjemmelagd blåbærsyltetøy slår det meste.
Det har gått mye i jorbær i sommer, men nå begynner de å bli dårlige så da er det bare å gå over til andra bær.

Ellers er jeg litt irritert over å ikke se Potter i dag. Skal ikke se den før neste helg. Jeg får bare glede meg til det, i stede for å irritere meg over å ikke få sett den nå. Skal lese litt i bøkene i kveld. Det er skikkelig inne-lese-vær nå. Koselig.

3 kommentarer:

Hanne sa...

Må du vente så lenge? Why?!
Tenker meg du kommer til å henge deg opp i alt som mangler i forhold til boka om du leser på nytt nå, hehehe, men filmen var så absolutt verdt å se, den.

var det forresten Allevo-bar du kjøpte? Synes nemlig de er så forskrekkelig tørre :S Da er i såfall nutrilett karamell 10x bedre.

Hilsen Hanne som har sluttet å spise barer... hehehe...

Anonym sa...

Det er verdt å vente på å få se den da, jeg synes det var en av de bedre filmene, selv om det selvfølgelig var utrolig mye de hadde kuttet ut og gjort om fra boka:)

Beate sa...

Hanne: Må vente på lønna :/ :P
Jeg husker ikke helt når jeg leste den boka sist. Men husker ganske godt hva som skjer, så jeg henger meg nok opp i ting som ikke er der/er feil osv. Jeg pleier å slippe det etter hvert da :D

Kan være Allevo-bar. Synes i alle fall den var supergod.
Nutrilett karamell klarer jeg ikke lenger. Spyr litt av å tenke på den :D Spiste myye av den før, ja.

Nina: Hehe. Blir alltid sånn at vi bok-nerder henger oss opp i ting som er feil med filmen :D