fredag 10. juli 2009

Styrkeløft

Jeg digger det!
Kjenner at det blir mer og mer gøy for hver økt som går :D
Kroppen digger det også. Jeg har aldri vært i så god form som jeg er nå. Selv om jeg trener minimalt utholdenhetstrening så er kondisen bedre enn man kunne forvente.
Gikk en liten topptur i går (rundt 70-80 min). Måtte ta en spurt på toppen for å henta fram litt pust :)

Alle som vil bli sterkere eller rett og slett bare bli i bedre form, anbefales å prøve styrkeløft. Finn en styrkeløftklubb nær deg, og få god teknikktrening hos hyggelige medlemmer.
Samtidig havner man i et flott miljø :)

2 kommentarer:

Nems sa...

Visste ikke at vi hadde sånne klubber jeg. Egentlig litt teit av meg å ikke innse det da, er jo ulogisk at det ikke skulle finnes xD
*Googler*
*Snuser litt på dette*

Beate sa...

Ja, det må du undersøke :)
Er en veldig fin måte å trene på. Og best av alt tar det vekk kroppsfokuset med trening.